مبارزه با کرونا در مهاباد یک انقلاب بود

مهاباد/بالویز/ فرمانده سپاه مهاباد،گفت:همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس،جهت مبارزه و پیشگیری با این بیماری در مهاباد انقلاب بزرگی رخ داد. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سردار طالب رحیمی” در جلسه شورای اداری مهاباد،اظهار داشت:اوایل شروع کرونا در شهر مهاباد همه مردم و خیرین ارگانها و نهادها جهت کنترل کردن و مبارزه با این بیماری […]

مبارزه با کرونا در مهاباد یک انقلاب بود

مهاباد/بالویز/ فرمانده سپاه مهاباد،گفت:همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس،جهت مبارزه و پیشگیری با این بیماری در مهاباد انقلاب بزرگی رخ داد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سردار طالب رحیمی” در جلسه شورای اداری مهاباد،اظهار داشت:اوایل شروع کرونا در شهر مهاباد همه مردم و خیرین ارگانها و نهادها جهت کنترل کردن و مبارزه با این بیماری با همیاری یکدیگر اقدامات شایسته ای انجام دادند .

“سردار رحیمی”با بیان اینکه یکی از اقدامات ارزنده جهت کنترل و پیشگیری با این بیماری در مهاباد حضور کادر درمانی و بیمارستان شهید محلاتی تبریز بود،افزود:همکاری کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی موجب کاهش و کنترل این بیماری در این شهرستان شد.

فرمانده سپاه مهاباد،ادامه داد:شیوع موج سوم کرونا ویروس ،موجب همدلی و همکاری تمامی مردم و ارگانها و اقدامات شایسته تری شد و طرح شهید سلیمانی یکی از اقدامات ارزنده ای بود که با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج راه اندازی شد.

“سردار طالب رحیمی” اضافه کرد: بسیج از یک ظرفیت انسانی برخوردار است که در پایش و مراقبت و پشتیبانی توانست کمک شایسته ای انجام دهد .

این مقام ارشد نظامی گفت: نیروهای بسیج شهرستان در کمیته پایش و شناسایی، با کمک کارشناسان بهداشت و مراجعه به منازل توانستند از سرایت ویروس افراد مبتلا به دیگران کمک کنند.

فرمانده سپاه مهاباد عنوان کرد:شهرستان مهاباد به ۸۵ بلوک تقسیم بندی شد با اقدامات انجام شده و شایسته این طرح در مهاباد موفق آمیز بود.

وی افزود: هر نوع ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند زنگ خطری برای شروع موج چهارم باشد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز /۹۹/۱۲/۱۹ -۱۱:۰۷:۱۲/ کد خبر ۲۴۱۸ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)