مسئولین دستگاههای اجرایی مهاباد عملکرد ۸ ساله خود را شفاف سازی کنند

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مسئولین اجرایی دستگاههای شهرستان مهاباد عملکرد ۸ ساله دستگاه مربوطه را شفاف سازی کنند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه شورای اداری که در سالن کانون فجر مهاباد با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:توسعه و خدمات به شهروندان باید از اهداف مسولین باشد به طوری […]

مسئولین دستگاههای اجرایی مهاباد عملکرد 8 ساله خود را شفاف سازی کنند

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مسئولین اجرایی دستگاههای شهرستان مهاباد عملکرد ۸ ساله دستگاه مربوطه را شفاف سازی کنند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه شورای اداری که در سالن کانون فجر مهاباد با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:توسعه و خدمات به شهروندان باید از اهداف مسولین باشد به طوری که این اهداف در مسیر توسعه برداشته شود.

“عارف خدرلو”با اشاره به تحریم های ظالمانه،افزود:جنگ اقتصادی که امریکا به مدت ۷ سال بر کشور اعمال کرده است نتوانست مانع همدلی،تعامل و وحدت مردم ایران شود .

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،عنوان کرد:با توجه به انتخابات پیش و رو و همچنین شرایط ویژه کرونایی،مشارکت حداکثر مردم در پای صندوق های رای،تجدید میثاق با آرمانهای جمهوری اسلامی و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است .

وی با بیان اینکه،در رنگبندی کرونایی شهرستان مهاباد در محدوده زرد است،تصریح کرد:برابر دستورالعمل وزارت کشور ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی با استفاده از اپلیکشن و در فضای مجازی صورت می گیرد.

فرماندار مهاباد خواستار نظارت بیشتر بر بازار ونحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز /۹۹/۱۲/۱۹ -۰۸:۰۰:۵۵/ کد خبر ۲۴۱۶ / س