به زودی کلینیک حقوق کودک در آذربایجان غربی افتتاخ خواهد شد

مهاباد/بالویز/مدیر ‌کل امور بانوان و خانواده استانداری و کانون وکلا استان،از افتتاح نزدیک کلینیک حقوق کودک در آذربایجان‌غربی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“پریسا علیلو”با اعلام این خبر افزود:توجه به حقوق کودکان به عنوان آینده سازان یک کشور امری ضروری بوده و در آموزه‌های دینی و اسلامی ما، حقوق کودک بسیار مورد تاکید […]

به زودی کلینیک حقوق کودک در آذربایجان غربی افتتاخ خواهد شد

مهاباد/بالویز/مدیر ‌کل امور بانوان و خانواده استانداری و کانون وکلا استان،از افتتاح نزدیک کلینیک حقوق کودک در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“پریسا علیلو”با اعلام این خبر افزود:توجه به حقوق کودکان به عنوان آینده سازان یک کشور امری ضروری بوده و در آموزه‌های دینی و اسلامی ما، حقوق کودک بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در آیین انعقاد تفاهم نامه راه اندازی این کلینیک اظهار داشت:از آنجایی که حمایت‌نکردن از این قشر آسیب پذیر جامعه منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی بزرگی می‌شود، در قالب تفاهم نامه مشترک با استفاده از ظرفیت کانون وکلای دادگستری و مرجع کنوانسیون حقوق کودک آگاهی بخشی و  احترام به حقوق کودک یک وظیفه همگانی است.

“پریسا علیلو ” عنوان کرد:با هدف ارتقای آگاهی‌های فردی و به روز کردن دانش‌ها در زمینه مسائل کودکان و نوجوانان و اصلاح قوانین این حوزه، مشاوره‌ها و نشست‌ها و سلسله کارگاه‌های آموزشی هدفمند را در قالب کلینیک‌های حقوق کودک پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در پایان ادامه داد: هدف از عقد این تفاهم نامه ایجاد زمینه‌های همکاری کانون وکلای دادگستری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری در خصوص آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها و کودکان، پیگیری مسائل حقوقی کودکان آسیب دیده در کلینیک‌های حقوق کودک است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۱۸ -۱۰:۵۳:۱۵/ کد خبر ۲۴۱۴ / د