محدودیت های کرونایی تردد مسافر از محور های مواصلاتی مهاباد را کاهش داد

مهاباد/بالویز/ رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد،گفت: محدودیت های کرونایی تردد مسافر از محور های مواصلاتی مهاباد را کاهش داده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خادمی”با اعلام این خبر افزود:همکاری و همراهی مردم در جهت پیشگیری از بیماری کرونایی و همچنین خوداری از ترددهای غیر ضروری موجب کاهش تردد مسافر در […]

محدودیت های کرونایی تردد مسافر از محور های مواصلاتی مهاباد را کاهش داد

مهاباد/بالویز/ رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد،گفت: محدودیت های کرونایی تردد مسافر از محور های مواصلاتی مهاباد را کاهش داده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خادمی”با اعلام این خبر افزود:همکاری و همراهی مردم در جهت پیشگیری از بیماری کرونایی و همچنین خوداری از ترددهای غیر ضروری موجب کاهش تردد مسافر در محورهای مواصلاتی شد.

“خادمی” با اشاره به اینکه اعمال محدودیت با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تا کنون منجر به کاهش تردد شده است،اظهار داشت:بیشترین کاهش تردد در مبادی ورودی و خروجی استان مربوط به وسایل نقلیه سواری بود.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد یادآور شد: هرچند اجرای چنین برنامه‌هایی تا حدودی موجب قطع انتقال زنجیره‌ای این ویروس خطرناک بین مردم خواهد شد اما در کنار آن رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم و نظارت بیشتر دستگاه‌ها ضروری است. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۱۷ -۱۶:۲۸:۴۶/ کد خبر ۲۴۱۲ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)