حال دریافت کنندگان واکسن روسی در مهاباد خوب است

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:وضعیت جسمانی دریافت کنندگان واکسن کرونای روسی مساعد و رضایت بخش است. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت: تا کنون عارضه جدی در هیچ یک از افراد دریافت کننده واکسن در مهاباد مشاهده نشده و وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن روسی مساعد […]

حال دریافت کنندگان واکسن روسی در مهاباد خوب است

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:وضعیت جسمانی دریافت کنندگان واکسن کرونای روسی مساعد و رضایت بخش است.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت: تا کنون عارضه جدی در هیچ یک از افراد دریافت کننده واکسن در مهاباد مشاهده نشده و وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن روسی مساعد است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان مهاباد،افزود:۱۵۰نفر نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) که در بخش کرونا و مراقبت های ویژه فعالیت می کنند، واکسن دریافت کرده‌اند.

“بهاء الدین حسینی” با اشاره به اینکه تزریق واکسن نوبیت اول در سه روز جداگانه به کادر درمانی مهاباد تزریق شد،عنوان کرد:در روز اول به ۸۵ نفر از کادر درمانی مهاباد واکسن تزریق و در روز دوم به ۵۰ نفر و در سومین روز به ۱۵ نفر واکسن تزریق شد.

وی گفت:ما به صورت روزانه وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن روسی را رصد می‌کنیم و عوارض احتمالی را بررسی می‌کنیم و جای هیچگونه نگرانی نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،یادآور شد:۱۵۰دوز تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در هفته چهارم در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی از شهروندان مهابادی درخواست کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن دست و همچنین عدم حضور در اماکن عمومی پر جمعیت و عدم شرکت در مجالس عروسی و عزا همیار کادر درمانی شهرستان باشند.

از زمان شیوع بیماری کرونا در مهاباد ۶ هزارو ۸۴۴نفر به این ویروس مبتلا شده اند و ۳۲۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز / ۹۹/۱۲/۱۵ – ۰۸:۱۵:۴۵ / کد خبر ۲۴۰۴ / ج