فراخوان جشنواره فیلم و عكس «آذربایجان‌غربی را باید دید»

مهاباد/بالویز/رییس روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از اعلام فراخوان جشنواره فیلم و عکس با عنوان «آذربایجان‌غربی را باید دید» خبر داد. به‌گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری بالویز و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌غربی”کیوان نوروزی” ۲۶ بهمن با اعلام این مطلب اظهار کرد:آذربایجان ‌غربی […]

فراخوان جشنواره فیلم و عكس «آذربایجان‌غربی را باید دید»

مهاباد/بالویز/رییس روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از اعلام فراخوان جشنواره فیلم و عکس با عنوان «آذربایجان‌غربی را باید دید» خبر داد.

به‌گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری بالویز و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌غربی”کیوان نوروزی” ۲۶ بهمن با اعلام این مطلب اظهار کرد:آذربایجان ‌غربی با زیبایی،قدمت و توانمندی‌های گردشگری بی‌بدیل خود سالیانه علاقه‌مندان زیادی را شیفته خود ساخته است.

او افزود:بنابراین برای دست‌یابی به جایگاه واقعی و شایسته این استان در حوزه گردشگری نیاز به مشارکت و عزم همگانی برای تبلیغ و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این استان است.

رییس روابط ‌عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد:در این راستا این اداره ‌کل در نظر دارد تا جشنواره فیلم و عکس با عنوان آذربایجان ‌غربی را باید دید با محوریت استقبال از نوروز ۱۴۰۰ را برگزار کند.

او خاطرنشان کرد: از همه علاقه ‌مندان برای شرکت در این جشنواره درخواست می‌شود تا آثار خود اعم از فیلم کوتاه،مستند،کلیپ، موزیک و عکس و … حداکثر تا ۲۴ اسفند به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه ارومیه،خیابان شهید بهشتی(دانشکده)، اداره‌ کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ، شماره کدپستی ۵۷۱۵۶۵۷۴۸۴ ، شماره تلفن ۳۳۴۸۹۸۵۲ تماس حاصل فرمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز / ۹۹/۱۲/۱۳ – ۱۱:۲۸:۴۲ / کد خبر ۲۳۹۸ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)