رعایت دستور العمل های بهداشتی همچنان بعد از تزریق واکسن کرونا لازم است

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز / معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:تزریق واکسن به معنای پایان کرونا نیست و افرادی که واکسن تزریق می کنند، همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”اظهار داشت:با ورود واکسن به شهرستان نباید این اطمینان را ایجاد شود که بیماری کرونا در شهرستان […]

رعایت پروتکل های بهداشتی ضامن سلامتی شهروندان است

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز / معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:تزریق واکسن به معنای پایان کرونا نیست و افرادی که واکسن تزریق می کنند، همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”اظهار داشت:با ورود واکسن به شهرستان نباید این اطمینان را ایجاد شود که بیماری کرونا در شهرستان کنترل شده است .زیرا هر لحظه امکان افزایش شمار مبتلایان وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهابادافزود:افزایش شمار مبتلایان محدودیت‌های جدی برای ورود گردشگران و اصناف شهرستان درپی خواهد داشت و بازاریان را درشرایط سختی قرارمی‌دهد، لذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان ضمن جلوگیری از خیزش کرونا، بازار را از محدودیت‌ها مصون کرد.

“عارف خدرلو”از شهروندان خواست بار دیگر کادر درمانی شهرستان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات پر خطر یاری کنند.

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۱۲-۰۸:۱۰:۲۵ / کد خبر ۲۳۹۴ /س