تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهاباد آغاز شد

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بهداشت و درمان فعال در بخش‌های ویژه کرونای مهاباد آغاز شد. به گزارش سرویس سلامت، پایگاه خبری بالویز“بهاءالدین حسینی “با اعلام این خبر افزود:واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته با حضور مسئولین شهرستان و […]

تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهاباد آغاز شد

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بهداشت و درمان فعال در بخش‌های ویژه کرونای مهاباد آغاز شد.

به گزارش سرویس سلامت، پایگاه خبری بالویز“بهاءالدین حسینی “با اعلام این خبر افزود:واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته با حضور مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه در بیمارستان مهاباد آغاز شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت:واکسیناسیون به ۱۵۰ نفر از کارکنان داوطلب بخش‌های آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) که به طور مستقیم درگیر مراقبت از کرونایی‌ها هستند، تزریق می‌شود.

بهاء الدین حسینی مدیرشبکه بهداشت و درمان مهاباد،تصریح کرد:واکسیناسیون کرونا در ۲ مرحله انجام می‌شود و افراد سه هفته بعد از نخستین دوز باید دوز دوم واکسن را دریافت و تزریق کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه واکسیناسیون کووید ۱۹ رایگان تزریق می‌شود، اذعان کرد: در برهه کنونی واکسیناسیون برای کادر داوطلب در بخش‌های مراقبت‌های ویژه اجرا می‌شود.

وی شهروندان خواست: همچنان با  رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و دوری از تجمعات در اماکن عمومی کادر درمانی این شهرستان را همراهی کنند.

از زمان شیوع بیماری کرونا در مهاباد ۳۲۷ نفر تااکنون جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۱۱ – ۰۸:۰۰:۰۰/ کد خبر ۲۳۹۰/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)