اعمال قانون بیش از ۲۰۰ تاکسی اینترنتی متخلف در مهاباد

مهاباد / بالویز / رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد،گفت:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی متخلف در مهاباد که خارج از دستو العمل های قانونی فعالیت می کردند، پس از شناسایی اعمال قانون شدند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“شیرکو نورانی” با اعلام این خبر افزود:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی “ماکسیم” و “ایزی تاکسی” متخلف که خارج از […]

اعمال قانون بیش از 200 تاکسی اینترنتی متخلف در مهاباد

مهاباد / بالویز / رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد،گفت:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی متخلف در مهاباد که خارج از دستو العمل های قانونی فعالیت می کردند، پس از شناسایی اعمال قانون شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“شیرکو نورانی” با اعلام این خبر افزود:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی “ماکسیم” و “ایزی تاکسی” متخلف که خارج از دستورالعمل‌های قانونی در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند، مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اظهار داشت:براساس توافق بین وزارت کشور و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح شهرستان باید زیر نظر شهرداری بوده و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد:خودرو‌های متخلف شناسایی شده، بدون مجوز از واحد تاکسیرانی شهرداری اقدام به نصب برچسب غیرمتعارف در بدنه خودرو کرده بودند.

“نورانی” همچنین از برخورد با خودرو‌های مسافربر شخصی در این شهرستان خبرداد و اضافه کرد: ۱۰ دستگاه خودرو مسافربر شخصی نیز که اقدام به جابجایی مسافر می‌کردند در این شهرستان توقیف شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهابادگفت: آن دسته از خودرو‌های شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافرکشی را دارند، باید به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و در خواست دریافت تاکسی یا خودروی خود را به تاکسی تبدیل کنند.

“نورانی” تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

مهاباد / پایگاه خبری بالویز / ۹۹/۱۲/۱۰ – ۰۸:۱۵:۴۵ / کد خبر ۲۳۸۸ / ی