رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه بخشی بیماری کرونا نقش اساسی دارند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:رسانه ها نقش پر رنگی در کاهش و اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس دارند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسینی ” افزود:وضعیت شهرستان مهاباد از نظر رنگ بندی در حالت زرد است و این دلیل بر کاهش بیماری در شهرستان نیست. رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:شهرهای اشنویه […]

رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه بخشی بیماری کرونا نقش اساسی دارند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:رسانه ها نقش پر رنگی در کاهش و اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسینی ” افزود:وضعیت شهرستان مهاباد از نظر رنگ بندی در حالت زرد است و این دلیل بر کاهش بیماری در شهرستان نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:شهرهای اشنویه ، میاندوآب، نقده و ارومیه از نظر رنگ بندی کرونا در حالت نارجی هستند و با توجه به وضعیت موجود باید جهت کاهش و پیشگیری از این بیماری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری نکنیم .

وی با توجه به شروع موج چهارم در بعضی از نقاط کشور،افزود:شروع پیک چهارم دارای شیب ملایم است که با رعایت کردن موارد بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی،عدم حضور در مجالس عروسی و عزا و همچنین همکاری مردم می تواند مانع افزایش این پیک در شهرستان شد.

“حسینی” تصریح کرد: از مجموع ۶ هزارو ۸۰۶ نفر بیماران مبتلا به این ویروس در شهرستان مهاباد،۵۴٫۷ درصد مردان و ۴۵٫۳ درصد زنان بودند .

وی همچنین گفت:از تعداد ۳۲۵ نفر فوتی مبتلا به کرونا در مهاباد،۳۰۹ نفر در بیمارستان و ۱۶ نفر دیگر در منزل و مراکز مختلف فوت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،یاد آور شد: از مجموع ۵۰۰ نفر بیماران دارای زمینه قلبی و عروقی مبتلا به کرونا ۱۱۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

وی از شهروندان مهابادی درخواست کرد: نسبت به هشدارها و توصیه های بهداشتی بی اعتنا نبوده و جهت کاهش این بیماری همیار و همراه کادر درمانی این شهرستان باشند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۰۷- ۲۰:۱۵:۵۲ / کد خبر ۲۳۸۱ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)