رعایت پروتکل های بهداشتی ضامن سلامتی شهروندان است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی و فرهنگ سازی استفاده از ماسک ضامن سلامتی مردم است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا مهاباد، اظهار داشت:هر نوع کوتاهی از طرف دستگاههای اجرایی و همکاری نکردن مردم می تواند شهرستان را وارد پیک چهارم […]

رعایت پروتکل های بهداشتی ضامن سلامتی شهروندان است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی و فرهنگ سازی استفاده از ماسک ضامن سلامتی مردم است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا مهاباد، اظهار داشت:هر نوع کوتاهی از طرف دستگاههای اجرایی و همکاری نکردن مردم می تواند شهرستان را وارد پیک چهارم کرونا کند .

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف شهرستان باید تشدید شود،افزود:رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک ،ضد عفونی کردن دست و محیط از راههای سلامت و مقابله با کرونا ویروس به شمار می رود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،اضافه کرد:هر نوع کوتاهی از طرف اصناف موجب پلمپ واحد صنفی می شود و در چنین بحرانی ادبیات پلمب هر چند ناخوشایند است اما تنها راه پیشگیری،واحد صنفی که به پروتکل های بهداشتی پایبند نیست،باید برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه هر نوع محدودیت موجب کاهش در آمد اقتصادی اصناف خواهد شد،تصریح کرد: کاهش استفاده از ماسک در شهرمهاباد قابل مشاهده است و این زنگ خطری برای شروع موج چهارم کرونا در این شهرستان است.

فرماندار مهاباد،گفت:بخشداران باید با استفاده ار دهیاران از هر نوع تجمع در روستاها جلوگیری بعمل آورند و اگر دهیاری در این خصوص کم کاری نمود به تخلفات اداری معرفی شود.

“عارف خدرلو” یادآور شد:با تاکید امامان جمعه در راستای کاهش بیماری کرونا نماز جمعه به مدت دو هفته در مهاباد برگزار نخواهد شد.

از زمان شیوع بیماری کرونا تا اکنون ۳۲۵نفر در مهاباد بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز /۹۹/۱۲/۰۷- ۰۸:۱۰:۱۷/ کد خبر ۲۳۷۸ / پ