ورود کلیه مسافران نوروزی و پلاک های غیر بومی به سردشت ممنوع خواهد شد

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان مرزی سردشت،گفت:در راستای پیشگیری خیزش موج چهارم کرونا ویروس،ورود کلیه وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی و مسافرین نوروزی به سردشت ممنوع و ترددهای شبانه نیز به شدت کنترل خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“اقصی نخشی پور”اظهار داشت:به دلیل هم مرز بودن شهرستان سردشت با کشور عراق و همچنین ورود […]

ورود کلیه مسافران نوروزی و پلاک های غیر بومی به سردشت ممنوع خواهد شد

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان مرزی سردشت،گفت:در راستای پیشگیری خیزش موج چهارم کرونا ویروس،ورود کلیه وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی و مسافرین نوروزی به سردشت ممنوع و ترددهای شبانه نیز به شدت کنترل خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“اقصی نخشی پور”اظهار داشت:به دلیل هم مرز بودن شهرستان سردشت با کشور عراق و همچنین ورود کرونا جهش یافته انگلیسی،تردد کلیه مسافرین به ایران از مرز کیله ممنوع است و رانندگان وسایل نقلیه باری صرفاً با انجام تست کرونا و منفی مجاز به ورود به بازارچه خواهند بود.

“اقصی نخشی پور”افزود:استفاده از ماسک در بین شهروندان باید فرهنگ سازی شود زیرا هر نوع ساده انگاری موجب افزایش مبتلایان به کرونا خواهد شد.

وی از استقرار اکیپ نمونه برداری سریع در مرز کیله برای رانندگان وسایل نقلیه باری خبر داد و گفت:با توجه به اهمیت موضوع شهروندان جهت کاهش و پیشگیری از ویروس کرونا و جلوگیری از استهلاک کادر پزشکی ،با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمانی را همراهی کنند.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است،این شهرستان دارای چهارصد جانباز شیمایی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۷- ۱۶:۰۵:۲۱/ کد خبر ۲۳۸۰/ پ