بیش از ۱۰۰ نفر در ۱۰ روز گذشته در اشنویه به کرونا مبتلا شدند

مهاباد/بالویز/سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت:در طول ۱۰ روز گذشته در شهرستان اشنویه ۱۰۷ نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند و در راستای سلامت شهروندان واکسیناسیون گروه یک به زودی در اشنویه آغاز می شود. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز “زرزا” اظهار داشت:با اغاز پیک چهارم کرونا در کشور روند ابتلای […]

بیش از 100 نفر در 10 روز گذشته در اشنویه به کرونا مبتلا شدند

مهاباد/بالویز/سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت:در طول ۱۰ روز گذشته در شهرستان اشنویه ۱۰۷ نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند و در راستای سلامت شهروندان واکسیناسیون گروه یک به زودی در اشنویه آغاز می شود.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز “زرزا” اظهار داشت:با اغاز پیک چهارم کرونا در کشور روند ابتلای شهروندان به صورت تدریجی در حال افزایش است و طی ده روز گذشته ۱۰۷ مورد مثبت کوید۱۹ در اشنویه ثبت شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه افزود: هم اکنون ۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان نبی اکرم بستری هستند که سه نفر از این تعداد در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در بین شهروندان,تصریح کرد: شدت سرایت و میزان کشندگی نوع جهش یافته کرونا بسیار بالاتر از گونه های قبلی است و چنانچه پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان رعایت نشود شاهد وضعیت بسیار خطرناکی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تا کنون ۷۴ نفر کرونا مثبت در شهرستان اشنویه جان خود را از دست داده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه با بیان اینکه واکسیناسیون گروه یک به زودی در اشنویه آغاز خواهد شد, اظهار کرد: قبل از پایان ماه جاری واکسیناسیون گروه اول از شهروندان اشنویه که شامل کادر درمان و افراد بالای ۶۵ سال هستند آغاز خواهد شد و مقدمات این واکسیناسیون در حال انجام است.

شهرستان اشنویه در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۶-۱۷:۱۴:۵۲/کد خبر ۲۳۷۷/ چ