تردد مسافر از گمرگ تمرچین و سردشت ازمقصد عراق به ایران ممنوع شد

مهاباد/بالویز/ کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ، طی اطلاعیه ای اعلام کرد:تردد مسافر از گمرگ تمرچین و سردشت از تاریخ سوم اسفند ماه ازمقصد عراق به ایران به مدت دو هفته ممنوع است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز، تردد مسافر از گمرکات پیرانشهر و سردشت از ساعت […]

تردد مسافر از گمرگ تمرچین و سردشت ازمقصد عراق به ایران ممنوع شد

مهاباد/بالویز/ کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ، طی اطلاعیه ای اعلام کرد:تردد مسافر از گمرگ تمرچین و سردشت از تاریخ سوم اسفند ماه ازمقصد عراق به ایران به مدت دو هفته ممنوع است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز، تردد مسافر از گمرکات پیرانشهر و سردشت از ساعت ۱۴ روز یکشنبه سوم اسفندماه حداقل به مدت دو هفته از سمت عراق به ایران ممنوع خواهد بود.

باتوجه به نارنجی بودن وضعیت هفت شهرستان آذربایجان غربی و احتمال تغییر رنگ به وضعیت قرمز به دلیل سیرصعودی ابتلا به کرونا و نیز به منظور پیشگیری از ورود ویروس کرونای انگلیسی از مرزهای عراق ،تردد مسافر از گمرکات پیرانشهر و سردشت از ساعت ۱۴ روز یکشنبه سوم اسفندماه حداقل به مدت دو هفته از سمت عراق به ایران ممنوع خواهد بود.

رانندگان وسایط نقلیه باری نیز به شرط داشتن برگه آزمایش ایرانی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی

شهرستان پیرانشهر و سردشت از شهر های جنوب استان آذربایجان غربی هستند که با توجه به نزدیکی به عراق تردد مسافر و جابجایی کالا در این دو گمرگ صورت می گیرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۴-۱۱:۴۸:۵۲/کد خبر ۲۳۷۰/ د