با تلاش راهداری مهاباد ارتباط کلیه راه های روستایی بازگشایی شد

مهاباد/بالویز/ رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این شهرستان راه های روستایی بخش خلیفان که به دلیل بارش مسدود شده بود،بازگشایی شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محسن خادمی” اظهار داشت:در طی چند روز گذشته به دلیل بارش برف و طغیان رودخانه ها تعدادی از راه […]

با تلاش راهداری مهاباد ارتباط کلیه راه های روستایی بازگشایی شد

مهاباد/بالویز/ رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این شهرستان راه های روستایی بخش خلیفان که به دلیل بارش مسدود شده بود،بازگشایی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محسن خادمی” اظهار داشت:در طی چند روز گذشته به دلیل بارش برف و طغیان رودخانه ها تعدادی از راه های روستاهای بخش خلیفان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای مهاباد،افزود:بارش باران و برف موجب طغیان رودخانه ها و کندی عبور و مرور شده بود که با استفاده از ادوات راهداری مسیر تردد پاکسازی گردید.

وی همچنین با اشاره به کاهش دید در گردنه های شهرستان،تصریح کرد:رانندگان از تردد غیر ضروری خوداری کرده و در گردنه های برف گیر تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲۰۳-۰۸:۰۷:۲۱/ کد خبر ۲۳۶۵/ ی