از یک خانه باغ در مهاباد ۹دستگاه ماینر کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یک خانه باغ در مهاباد ۹ دستگاه ماینر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهاباد در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال […]

از یک خانه باغ در مهاباد 9دستگاه ماینر کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یک خانه باغ در مهاباد ۹ دستگاه ماینر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهاباد در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،افزود:در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد تعداد ۹ دستگاه ماینر در یک خانه باغ در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان نگهداری و مورد استفاده غیر مجاز می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از محل شناسایی شده، ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر کشف و یک متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۲-۷:۵۵:۱۰/ش