عدم اجازه ورود ۲ مسافر مبتلا به کرونای مثبت در مرز تمرچین پیرانشهر

مهاباد/بالویز/ مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:از ابتدای دی ماه سال جاری از ورود ۲ مورد فرد مبتلا به کرونای مثبت در مرز تمرچین پیرانشهر جلوگیری شده است. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده” اظهار داشت:از ابتدای دی ماه سال جاری از ورود دو مسافر خارجی مبتلا به بیماری کرونا از طریق […]

عدم اجازه ورود به 2 مسافر مبتلا به کرونای مثبت در مرز تمرچین پیرانشهر

مهاباد/بالویز/ مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:از ابتدای دی ماه سال جاری از ورود ۲ مورد فرد مبتلا به کرونای مثبت در مرز تمرچین پیرانشهر جلوگیری شده است.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده” اظهار داشت:از ابتدای دی ماه سال جاری از ورود دو مسافر خارجی مبتلا به بیماری کرونا از طریق مرز تمرچین جلوگیری شد.

” مجید کاسیان زاده ” با تاکید بر اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار داشت: نمونه برداری از مسافرین ورودی از عراق با شدت بیشتری در حال انجام است.

او بیان کرد: از ابتدای دی ماه تا کنون بالغ بر ۱۴۰۰ رپید تست کووید۱۹ در پایانه مرزی تمرچین از مسافرین ورودی گرفته شده است.

پایانه مرزی شهرستان پیرانشهر به دلیل تردد مسافر و خودروهای ترانزیت همواره یکی از نقاط حائز اهمیت جهت حفظ سلامتی هم میهنان بوده و انجام مراقبت های سندرومیک و بیماریابی مالاریا در پایانه مرزی نیز در حال اجراست.

مرز تمرچین در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان پیرانشهر واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۸-۱۲:۱۸:۲۰/س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)