کشف بزکوهی تاکسیدرمی شده در اشنویە

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت:طی رصد فضای مجازی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست اشنویه ، بز وحشی تاکسیدرمی شده را در یکی از مناطق مسکونی مشاهده کردند. به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری بالویز“کریم خضری”اظهار داشت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با رصد فضای مجازی با مشاهده یک […]

کشف بزکوهی تاکسیدرمی شده در اشنویە

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت:طی رصد فضای مجازی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست اشنویه ، بز وحشی تاکسیدرمی شده را در یکی از مناطق مسکونی مشاهده کردند.

به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری بالویز“کریم خضری”اظهار داشت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با رصد فضای مجازی با مشاهده یک مورد بز وحشی کوهی تاکسیدرمی شده با شناسایی متخلف وی را دستگیر کردند.

وی افزود: برابر ماده ۸ آئین نامه اجرایی قانون شکار و صید، هرگونه فعالیت از قبیل خرید ،فروش عرضه و نگهداری گونه های جانوری به صورت تاکسیدرمی شده اعم از پرندگان، پستانداران بدون کسب مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع بوده و متخلفین علاوه بر جبران ضرر و زیان وارده به محیط زیست مشمول مجازاتهای ماده ۱۰ قانون شکار و صید می شوند.

“خضری” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان در این شهرستان توسط شکارچیان با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ به این اداره اطلاع دهند.

شهرستان اشنویه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۷-۱۲:۳۳:۵۱/د