سارق مغازه با هوشمندی پلیس مهاباد شناسایی شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک نفر سارق مغازه با اعتراف به ۷ فقره سرقت و با هوشمندی و ذکاوت کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” فرمانده انتظامی مهاباد طی گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:با توجه به وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان مهاباد […]

سارق مغازه با هوشمندی پلیس مهاباد شناسایی شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک نفر سارق مغازه با اعتراف به ۷ فقره سرقت و با هوشمندی و ذکاوت کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” فرمانده انتظامی مهاباد طی گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:با توجه به وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان مهاباد و وصول شکایت چندین نفر از شهروندان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

“سرهنگ توحیدی” افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات تخصصی و فنی با بکارگیری منابع خبری موثق و پس از کسب دستورات قضایی لازم، در نهایت موفق شدندسارق را در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازجویی به عمل آمده مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار بوده و در اظهارات اولیه به ۷ فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان مهاباد با همدستی یک مالخر معترف شد.

“سرهنگ توحیدی” با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال سرقتی، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۷-۰۸:۰۰:۲۲/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)