هیچ شماره حسابی برای کمک به بازاریان بازارچه مهاباد اعلام نشده است

مهاباد/بالویز/فرمانداری مهاباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد : تاکنون هیچ شماره حسابی برای کمک به بازاریان بازارچه مهاباد اعلام نشده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،فرمانداری مهاباد در اطلاعیه ‌ای فوری اعلام کرده است: تعیین شماره حساب برای جمع ‌آوری کمک به بازاریان بازارچه مهاباد در ستاد بحران شهرستان تصمیم‌گیری و متعاقبا از رسانه‌های […]

هیچ شماره حسابی برای کمک به بازاریان بازارچه مهاباد اعلام نشده است

مهاباد/بالویز/فرمانداری مهاباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد : تاکنون هیچ شماره حسابی برای کمک به بازاریان بازارچه مهاباد اعلام نشده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،فرمانداری مهاباد در اطلاعیه ‌ای فوری اعلام کرده است: تعیین شماره حساب برای جمع ‌آوری کمک به بازاریان بازارچه مهاباد در ستاد بحران شهرستان تصمیم‌گیری و متعاقبا از رسانه‌های مرجع شهرستان اعلام خواهد شد، لذا شهروندان اقدام به اعلام شماره حساب تحت عنوان کمک به بازاریان بازارچه نکنند.

در این اطلاعیه آمده است،هیچ یک از پیمانکاران و تعمیرکاران نیز حق ورود به محل حادثه را نداشته،تا تصمیم‌گیری با هماهنگی کسبه و مسوولان در این خصوص صورت بگیرد.

شهروندان توجه داشته باشند که تاکنون شماره حسابی برای کمک به بازاریان اعلام نشده، لذا از هرگونه واریز وجه به شماره کارت و یا حساب‌های که در فضای مجازی منتشر می‌شود جدا خودداری نمایند.

روابط عمومی فرمانداری مهاباد 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۶-۱۶:۳۲:۴۵/ی