شمار فوتی ها کرونا در مهاباد به بیش از ۳۲۰ نفر رسید

مهاباد/ بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۳۲۴ نفر رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” اظهار داشت: با فوت یک نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در استان  مجموع قربانیان این ویروس به ۳ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش […]

شمار فوتی ها کرونا در مهاباد به بیش از 320 نفر رسید

مهاباد/ بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۳۲۴ نفر رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” اظهار داشت: با فوت یک نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در استان  مجموع قربانیان این ویروس به ۳ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش پیدا کرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۴۴۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۲۳۷ نفر مشکوک و ۳۹۷ نفر مبتلا به کرونا هستند.

“جواد آقا زاده” تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو در حال حاضر۱۴۳ نفر است که از این تعداد، ۲۵ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی از مردم خواست با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و خودداری از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات در کاهش زمینه‌های ابتلا به این بیماری سهیم شوند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۴-۰۸:۳۵:۴۱/ج