راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مهاباد با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه همزمان با سراسر کشور رقم خورد. به گزارش سرویس فیلم و عکس،پایگاه خبری بالویز، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در مهاباد از میدان شهداء این شهرستان آغاز شد. رژه خودرو  و موتور ها از […]

راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مهاباد با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه همزمان با سراسر کشور رقم خورد.

به گزارش سرویس فیلم و عکس،پایگاه خبری بالویز، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در مهاباد از میدان شهداء این شهرستان آغاز شد.

رژه خودرو  و موتور ها از میدان شهدا آغاز و پس از طی کردن ، چهار راه سربازان گمنام ، میدان اقبال لاهوری، بلوار شهید صدرالدینی، میدان شهرداری، چهار راه آزادی ، به طرف سه راه وفایی و در پایان در محل چهار راه سربازان گمنام به اتمام رسید.

امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور برگزار نشد و حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آیین‌ها و راهپیمایی‌های سراسری سال های قبل شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۲-۱۳:۳۰:۲۱/چ