اولین دستگاه چاپ ۵ رنگی و نگار خانه خصوصی در مهاباد راه اندازی و افتتاح شد

مهاباد/ بالویز/همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،اولین دستگاه چاپ ۵ رنگی و نگار خانه خصوصی در مهاباد راه اندازی و افتتاح شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ” مهاباد،با اعلام این خبر اظهار داشت:اولین دستگاه چاپ پنج […]

اولین دستگاه چاپ 5 رنگی و نگار خانه خصوصی در مهاباد راه اندازی و افتتاح شد

مهاباد/ بالویز/همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،اولین دستگاه چاپ ۵ رنگی و نگار خانه خصوصی در مهاباد راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ” مهاباد،با اعلام این خبر اظهار داشت:اولین دستگاه چاپ پنج رنگی در چاپخانه “کیان” مهاباد با سرمایه گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال با حضورفرماندار، امام جمعه و دیگر مسوولان این شهرستان توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

“سیامند جوانبخت” افزود:با راه اندازی این دستگاه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغالزایی فراهم شده است،چاپخانه “کیان ” از سال ۱۳۶۷ در این شهرستان فعال است.

نخستین نگارخانه خصوصی در مهاباد افتتاح شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه این نگارخانه خصوصی “سال های ماندگار” به همت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریال با بیش از ۶۵ قطعه عکس قدیمی از عکاس قدیمی مهاباد”انور یوسفی” در قالب بزرگ افتتاح شد،تصریح کرد:این نگارخانه در فضایی به مساحت ۲۲۵ متر مربع و با خلاقیت و حفظ سبک های قدیمی و تزئینات خاص طراحی شده که جلوه های زیبایی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۱-۱۱:۲۳:۴۵/س