کولبر حادثه دیده و گرفتار در ارتفاعات روستای شهرستان بانه نجات یافت

مهاباد/بالویز/رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت:در یک عملیات ۴ ساعته کولبر حادثه‌دیده و گرفتار در ارتفاعات روستای ننور شهرستان بانه نجات یافت. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“اسماعیل رحیمی” رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات “EOC” استان مبنی بر سقوط یک فرد کولبر ۲۳ […]

کولبر حادثه دیده و گرفتار در ارتفاعات روستای شهرستان بانه نجات یافت

مهاباد/بالویز/رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت:در یک عملیات ۴ ساعته کولبر حادثه‌دیده و گرفتار در ارتفاعات روستای ننور شهرستان بانه نجات یافت.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“اسماعیل رحیمی” رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات “EOC” استان مبنی بر سقوط یک فرد کولبر ۲۳ ساله در ارتفاعات روستای ننور، بلافاصله یک تیم از نجاتگران امداد کوهستان جمعیت هلال احمر بانه آماده و به منطقه اعزام شدند.

او افزود:این تیم با پیمایش زمینی ۵ کیلومتری از نقطه مستقر شدن آمبولانس کمک‌دار جمعیت هلال احمر تا رسیدن به محل حادثه پس ازحدود ۳ ساعت تلاش، فرد گرفتار و مصدوم را نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه بیان کرد: کولبرکه از ناحیه پشت و کمر دچار شکستگی گردیده بود بعد از تثبیت و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی، با احتیاط کامل با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر از کوه پایین آورده و با همکاری اورژانس، کولبر حادثه دیده به بیمارستان انتقال داده شد.

شهرستان بانه یکی از شهرهای استان کردستان است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۰-۱۱:۵۰:۳۳/د