در چند روز گذشته ۳ فقره آتش سوزی در مهاباد توسط آتش نشانی مهار شد

مهاباد/بالویز/مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، از مهار ۳ فقره آتش سوزی در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:استفاده از اجاق گاز خوراکی  به عنوان وسایل گرمایشی در محله باغ شایگان در یک مغازه مکانیکی منجر به […]

در چند روز گذشته 3 فقره آتش سوزی در مهاباد توسط آتش نشانی مهار شد

مهاباد/بالویز/مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، از مهار ۳ فقره آتش سوزی در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:استفاده از اجاق گاز خوراکی  به عنوان وسایل گرمایشی در محله باغ شایگان در یک مغازه مکانیکی منجر به آتش سوزی شد که با حضور نیروهای آتش نشانی حریق مهار شد.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،افزود:بی احتیاطی در استفاده از بخاری برقی منزل مسکونی را در منطقه مکریان دچار حادثه کرد که با تلاش نیروهای آتش نشانی محیط ایمن سازی شد.

“رحمان احمدی”ادامه داد:یک فقره آتش سوزی در آپارتمان مسکونی در منطقه هشت متری موجب بروز حادثه شد که با اعزام نیروهای امدادی حریق مهار و محل ایمن سازی شد.

وی گفت:خوشبختانه این حوادث تلفات جانی در پی نداشت اما موجب خسارت مالی گردید.

“احمدی” از شهروندان خواست برای آگاهی از توصیه‌ها و اصول ایمنی در زمینه استفاده از وسایل گرمایشی و حرارتی می‌توانند به پایگاه خبری ۱۲۵ به آدرس www.۱۲۵.ir مراجعه کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۹-۰۸:۱۵:۲۰/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)