با حضور استاندار آذربایجان غربی طرح های عمرانی،آموزشی و خدماتی در مهاباد افتتاح شد

مهاباد/بالویز/به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر،با حضور استاندار آذربایجان غربی طرحهای خدماتی،عمرانی ،آموزشی در مهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش سرویس سیاسی اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” محمد مهدی شهریاری “در آیین افتتاح و بهره برداری از طرحهای این شهرستان،گفت:راهسازی،حمل و نقل،آموزش و پرورش،نوسازی مدارس و راههای روستایی از اولیت های استان به شمار می […]

با حضور استاندار آذربایجان غربی طرح های عمرانی،آموزشی و خدماتی در مهاباد افتتاح شد

مهاباد/بالویز/به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر،با حضور استاندار آذربایجان غربی طرحهای خدماتی،عمرانی ،آموزشی در مهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سرویس سیاسی اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” محمد مهدی شهریاری “در آیین افتتاح و بهره برداری از طرحهای این شهرستان،گفت:راهسازی،حمل و نقل،آموزش و پرورش،نوسازی مدارس و راههای روستایی از اولیت های استان به شمار می روند.

“شهریاری” با اشاره به اینکه باید ۱۲ هزار کلاس درس در استان ساخته شود،افزود:تا پایان سال جاری ۱ هزار کلاس درآذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید و در دهه مبارک فجرامسال ۴۱۰ کلاس درسی به بهره برداری می رسد.

مقام عالی استان ادامه داد:۵۰ درصد راههای روستای استان غیر آسفالت هستندکه جهت آسفالت در برنامه آتی سازمان راه و بودجه قرار دارد.  

مشعل گاز ۱۰ روستای مهاباد روشن شد 

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در آیین بهره برداری گاز روستایی در مهاباد،گفت:هم اکنون ۱ هزارو ۳۰۰ واحد روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

“شیخی” تصریح کرد:با توجه به اهمیت و دسترسی روستائیان از این نعمت خدا دادی پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۱ در استان ۲ هزارو ۴۶۲ روستا از گاز طبیعب بهرمند شود که در عمل ۹۶ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.  

۱۴ طرح آب رسانی بخش مرکزی مهاباد به بهره برداری رسید 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از ۱۴ طرح آب آشامیدنی بخش مرکزی مهاباد اظهار داشت:این طرح با اجرای ۶ کیلومتر حفر فرعی و ۱۲ کیلومتر حفر اصلی و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

“رضوی” افزود: با افتتاح این طرح ۶ هزار خانوار روستایی از آب آشامیدنی سلامت برخوردار شدند.

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه منطقه آزادگان مهاباد 

با حضور”منافی” مدیرکل آموزش و پروش آذربایجان غربی مدرسه ۹ کلاسه دکتر رشید زاده در منطقه آزادگان مهاباد با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

“منافی”گفت:از مجموع اعتبارات هزینه شده برای ساخت این مدرسه ۱ میلیارد تومان توسط خیرین صورت گرفته است و بقیه هزینه ها اعتبارت ملی بوده است.

شهرک صنفی کاوه مهاباد به صورت رسمی افتتاح شد

رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:شهرک صنفی کاوه با حضور مقام عالی استان،مسئولین شهرستانی و استانی رسما افتتاح شد.

“محمد جهین”افزود:شهرک صنفی کاوه در فاز اول برای ۲۹۹ واحد صنفی،از جمله مشاورین خودرو،فلزکاران،نجاران ،مکانیک ها،مصالح ساختمانی و لوازم یدکی طراحی شده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۱۵۷ واحد صنفی دراین شهرک مستقر هستند.

 در این مراسم کلنگ احداث گلخانه هیدرو پونیک در مساحت ۹ هکتارجهت کشت گلخانه مدرن توت فرهنگی با اعتبار اولیه ۱۰۰میلیارد تومان به زمین زده شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۸ -۰۸:۰۰:۵۵/ش