بیش از ۱ هزار کیلو گرم شیر تقلبی در مهاباد معدوم سازی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد،گفت:۱هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیر تقلبی که در شهر گوگ تپه مهاباد تهیه و توزیع می شد معدوم سازی شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“عباس آغاز”با اعلام این خبر افزود:محل تهیه و توزیع شیر خوراکی تقلبی در شهر گوک تپه مهاباد پس از شناسایی محل پلمپ و شیر معدوم سازی […]

بیش از 1 هزار کیلو گرم شیر تقلبی در مهاباد معدوم سازی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد،گفت:۱هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیر تقلبی که در شهر گوگ تپه مهاباد تهیه و توزیع می شد معدوم سازی شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“عباس آغاز”با اعلام این خبر افزود:محل تهیه و توزیع شیر خوراکی تقلبی در شهر گوک تپه مهاباد پس از شناسایی محل پلمپ و شیر معدوم سازی شد.

“عباس آغاز” اظهار داشت: طی گشتی مشترک با مرکز بهداشت مهاباد، بازرسان این شبکه بعد از شناسایی واحد غیر بهداشتی لبنیاتی در شهر گوک تپه مهاباد، بیش از یک ۱ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیر تقلبی غیرقابل مصرف را کشف کردند.

“آغاز” افزود: این فرد متخلف بصورت سنتی شیر را جمع‌آوری و بعد از فرآوری و تبدیل آن به پنیر، پساب پنیر را با اضافه کردن شیر خشک، روغن و طعم دهنده به شیر تقلبی تبدیل می‌کرد و به شهروندان می‌فروخت.

“عباس آغاز” تصریح کرد: در این راستا فرد متهم به مراجع قضایی معرفی و شیر تقلبی کشف شده نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی معدوم سازی شد.

مدیر شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۲-۱۶:۴۵:۵۲/ی