شکارچیان غیر مجاز در تالاب کانی برازان مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مهاباد،گفت:شکارچیان متخلف که در تالاب کانی برازان مهاباد اقدام به صید غیر مجاز کرده بودن دستگیر شدند. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” در گفتگو با سایت خبری بالویز،با اعلام این خبر افزود:چهار نفر متخلف شکارو صید غیرمجاز در تالاب کانی برازان دستگیر شدند. رئیس اداره […]

شکارچیان غیر مجاز در تالاب کانی برازان مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مهاباد،گفت:شکارچیان متخلف که در تالاب کانی برازان مهاباد اقدام به صید غیر مجاز کرده بودن دستگیر شدند.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” در گفتگو با سایت خبری بالویز،با اعلام این خبر افزود:چهار نفر متخلف شکارو صید غیرمجاز در تالاب کانی برازان دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد ،اظهار داشت:مامورین یگان حفاظت اداره و قرق بانان تالاب کانی برازان در حین گشت و کنترل مستمر و شبانه روزی در مناطق استحفاظی مهاباد چهار نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز را دستگیر کردند.

“فاروق سخنور” از متخلفین یک قبضه اسلحه شکاری، دو دستگاه موتور سیکلت و ” لاشه یک قطعه خوتکا” کشف و پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است و به دلیل شرایط اقلیمی و تالاب بین المللی کانی برازان همه ساله پرنده گان زیادی از اقصی و نقاط کشور به این تالاب مهاجرت می کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۸-۱۶:۱۸:۵۳/چ