نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر مهاباد در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز مهاباد برگزار شد. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد،گفت:ویژه برنامه های جشن انقلاب امسال با رویکردی متفاوت (سلامت محور) در این شهرستان با […]

نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر مهاباد در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد،گفت:ویژه برنامه های جشن انقلاب امسال با رویکردی متفاوت (سلامت محور) در این شهرستان با همکاری رسانه ها پوشش داده می شود.
“قبادی” با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه اظهار داشت:برنامه های مختلف در واحد های صدا و سیما مرکز مهاباد در قالب تولید محتوا تهیه و تولید شده است.
وی افزود:هدف ارزش و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است و رسانه ها امسال به دلیل شرایط کرونایی تلاش مضاعفی در راستای اطلاع رسانی دارند.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد،تصریح کرد:رسانه ها در راستای ترویج اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص شیوع بیماری کرونا و نحوه پیشگیری در کنار مدافعان سلامت به رسالت خود پایبند بوده و در خط مقدم  نقش آفرینی کردند.
مدیران و نمایندگان رسانه های جمعی محلی و ملی مهاباد در این نشست آمادگی خود را برای پوشش مناسب برنامه های دهه مبارک فجر اعلام کردند.
مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۸-۰۸:۱۰:۵۲/چ