اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از اجرای فرایند طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:آن دسته از مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی که موتورسیکلت آن‌ها از ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ تا ۲۹ اسفند  ۱۳۹۸ به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های […]

اجرای طرح ترخیص موتورسکلت های توقیفی در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از اجرای فرایند طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:آن دسته از مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی که موتورسیکلت آن‌ها از ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ تا ۲۹ اسفند  ۱۳۹۸ به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و فرآیند ترخیص را انجام دهند.

“سرهنگ محمد توحیدی” افزود:مدارکی که متقاضیان می‌بایست برای دریافت این خدمت ارائه دهند شامل کارت ملی مالک یا وکالتنامه محضری متصرف یا معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سند مالکیت برگ سبز کارت موتور سیکلت، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمه نامه شخص ثالث را شامل می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد:همچنین پس از بررسی آن‌ها توسط دفاتر مراتب جهت تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد ارسال شده و متقاضیان می‌توانند پس از اخذ تاییدیه جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۶-۱۲:۲۸:۵۶/د