در چند روز گذشته ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در مهاباد شناسایی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت:در چند روز گذشته ۱۰۰ نفر از همشهریان به بیماری کرونا ویروس در این شهرستان مبتلا شده اند. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار مبتلایان به این بیماری در مهاباد به ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسید و این هشدار و […]

در چند روز گذشته 100 بیمار مبتلا به کرونا در مهاباد شناسایی شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت:در چند روز گذشته ۱۰۰ نفر از همشهریان به بیماری کرونا ویروس در این شهرستان مبتلا شده اند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار مبتلایان به این بیماری در مهاباد به ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسید و این هشدار و زنگ خطری به شمار می رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،با اشاره به اینکه از آغاز شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس ۳۱۷ نفر از شهروندان مهابادی در اثر ابتلا شدن جان خود را از دست داده اند،افزود:درحال حاضر ۱۵ نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۸ نفر مبتلای مثبت قطعی و ۷ نفر نیز مشکوک به ابتلامی باشند.

” امیر بهزاد” ادامه داد:کاهش استفاده از ماسک در بین شهروندان موجب نگرانی است و هر نوع عادی نگاری موجب عواقب جبران ناپذیری در افزایش مبتلایان به کرونا می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد: هر نوع تجمعات پرخطر در نقاط مختلف شهر را با شماره ۴۲۲۲۳۵۰۰ دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان بگذارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک،شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، رعایت اصول بهداشتی را همچنان مانند گذشته تاکید کرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۶-۰۸:۰۹:۱۱/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)