سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت بر اثر وزش شدید باد

مهاباد/بالویز/معاون خدمات شهری شهرداری مشهد،گفت:سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت در بلوار امامت مشهد بر اثر وزش شدید باد موجب خسارت شد. به گزارش سرویس فیلم رسانه ها ،پایگاه خبری بالویز“مهدی یعقوبی” معاون خدمات شهری شهرداری مشهد شمار حوادث ناشی از طوفان شامگاه پنج‌شنبه در مشهد را بیش از ١١٠ حادثه اعلام کرد، گفت:شکسته […]

سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت بر اثر وزش شدید باد

مهاباد/بالویز/معاون خدمات شهری شهرداری مشهد،گفت:سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت در بلوار امامت مشهد بر اثر وزش شدید باد موجب خسارت شد.

به گزارش سرویس فیلم رسانه ها ،پایگاه خبری بالویز“مهدی یعقوبی” معاون خدمات شهری شهرداری مشهد شمار حوادث ناشی از طوفان شامگاه پنج‌شنبه در مشهد را بیش از ١١٠ حادثه اعلام کرد، گفت:شکسته شدن تاج و سقوط بیش از ۵۵ اصله درخت از جمله این حوائه بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد همچنین به سقوط اجسام و نمای ساختمان‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و رانندگی اشاره کرد و گفت:در مناطق مختلف مشهد سقوط درختان روی دیوار،خودرو و کابل برق سبب قطع برق و وارد آمدن خسارت شده است.

همزمان سازمان آتش‌نشانی مشهد نسبت به احتمال افزایش گازگرفتگی در زمان وزش باد شدید و طوفان هشدار داد.

آتش‌نشانی در اطلاعیه خود خطاب به مردم مشهد هشدار داد:که وزش شدید باد به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر عملکرد جریان خروج حرارت و محصولات ناشی از احتراق از دودکش وسایل گازسوز اثر گذاشته و آن را به داخل محیط باز گرداند و منجر به مرگ افراد می‌شود. متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵نفر فقط در شهر مشهد به دلیل گازگرفتگی با مونوکسید کربن جان‌باخته‌اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۳-۲۰:۱۵:۳۸/ج