نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی به ۴۷ خودروی گرفتار در کولاک و برف امداد رسانی کردند

مهاباد/بالویز/مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی،گفت:نیروهای هلال احمر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۷ خودرو با ۱۴۱ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های استان امدادرسانی کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفر زاده”اظهار داشت:امدادرسانی در مسیرهای منتهی به شهرهای اشنویه و ارومیه انجام شد. “جعفر زاده” با اشاره به اینکه  در این عملیات‌ها […]

نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی به 47 خودروی گرفتار در کولاک و برف امداد رسانی کردند

مهاباد/بالویز/مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی،گفت:نیروهای هلال احمر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۷ خودرو با ۱۴۱ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفر زاده”اظهار داشت:امدادرسانی در مسیرهای منتهی به شهرهای اشنویه و ارومیه انجام شد.

“جعفر زاده” با اشاره به اینکه  در این عملیات‌ها چهار تیم عملیاتی با ۲ خودرو آمبولانس  مشارکت داشتند افزود: اقلام غذایی  و وسایل گرمایشی از جمله پتو به میزان ۴۹ تخته نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: از ١١٨ نفر آسیب دیده بر اثر بارش برف سنگین در جاده های آذربایجان غربی، یک نفر مصدوم شده و یک مادر باردار به مراکز درمانی انتقال یافت.

“امیر جعفرزاده” از شهروندان خواست تا در صورت گرفتار شدن در کولاک با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۲-۱۱:۵۳/پ