بیش از ۱ هزار تن کالای اساسی در شهرستان مهاباد توزیع شد

  مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد،گفت:در نه ماهه سال جاری در جهت تامین کالاهای  اساسی بیش از ۱ هزار و۲۱۲ تن کالای اساسی در بین شهروندان مهابادی توزیع شده است . به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” با اعلام این خبر افزود:ز ابتدای امسال تاکنون ۴۳۸ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم هفت هزار […]

 

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد،گفت:در نه ماهه سال جاری در جهت تامین کالاهای  اساسی بیش از ۱ هزار و۲۱۲ تن کالای اساسی در بین شهروندان مهابادی توزیع شده است .

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” با اعلام این خبر افزود:ز ابتدای امسال تاکنون ۴۳۸ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم هفت هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۰ تن چای با قیمت ۴۰ هزار تومان برای هر کیلوگرم و ۵۰ تن قند با قیمت ۱۷ هزار تومان در این شهرستان توزیع شده است..

“جهین”با اشاره به اینکه توزیع کالاهای اساسی با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شده است،افزود: ۵۸۹ تن برنج با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم تن گوشت منجمد و ۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد،تصریح کرد:جهت تامین آرد و با توجه به افزایش ۱۵۰۰تن آرد سهمیه نانوایی برای استان،۱۲۰تن سهمیه آرد این شهرستان به صورت ماهانه افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: برای اولین بار در سطح روستاهای شهرستان مهاباد توزیع کالاهای اساسی به صورت خانه به خانه صورت گرفته است.

“محمد جهین”اعلام کرد:شهروندان هر نوع گرانفروشی،کم فروشی را می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

در شهرستان مهاباد  بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال وجود دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۳-۰۸:۱۷:۲۹/پ

 

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)