بازدید فرماندار با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارگانهای دولتی به شهروندان مهابادی

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری مهاباد،گفت:بازدید از ادارات شهرستان به هدف ارتقای کیفیت ارگانها و خدمات به شهروندان مهابادی است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:هدف از بازدیدهای سر زده از ادارت به منظور ارتقای کیفیت و خدمات به شهروندان مهابادی است و لازم است دستگاه های اجرایی پاسخگوی نیاز همشهریان باشند. معاونت استاندار و […]

بازدید فرماندار با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارگانهای دولتی به شهروندان مهابادی

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری مهاباد،گفت:بازدید از ادارات شهرستان به هدف ارتقای کیفیت ارگانها و خدمات به شهروندان مهابادی است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:هدف از بازدیدهای سر زده از ادارت به منظور ارتقای کیفیت و خدمات به شهروندان مهابادی است و لازم است دستگاه های اجرایی پاسخگوی نیاز همشهریان باشند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،افزود: ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات دهی ادارات دولتی و همچنین آگاهی از مشکلات و دیدار مستقیم می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند،تصریح کرد:شبکه بهداشت درمان شهرستان نیز باید بر عملکرد همه دستگاه‌های دولتی شهرستان نظارت داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد ادامه داد:بازدید از دستگاههای اجرایی شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد.

فرماندار مهاباد روز شنبه ۲۷ دی به صورت سرزده از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بازدید به عمل آورد. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۹-۱۳:۰۵:۲۸/د