دستگیری یکی از مدیران فروشگاه های زنجیره ای مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:مدیر یکی از فروشگاه های زنجیره ای مهاباد به دلیل اختلاس و شکایت نماینده حقوقی فروشگاه دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، مبنی بر اختلاس یکی از مدیران این فروشگاه در شهرستان مهاباد […]

دستگیری یکی از مدیران فروشگاه های زنجیره ای مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:مدیر یکی از فروشگاه های زنجیره ای مهاباد به دلیل اختلاس و شکایت نماینده حقوقی فروشگاه دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، مبنی بر اختلاس یکی از مدیران این فروشگاه در شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

“توحیدی” افزود: ماموران ضمن هماهنگی با عوامل بازرسی و نظارتی و انجام تحقیقات گسترده فنی و تخصصی، یکی از مدیران فروشگاه یاد شده را بعنوان متهم شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این مدیر با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، اقدام به عدم پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال حاصل از فروش اقلام فروشگاه کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس و در مواجهه با ادله موجود اختلاس اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰۲۸-۱۱:۲۶:۳۶/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)