۲ تانکر حامل سوخت در محور مهاباد- ارومیه در آتش سوختند

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،گفت:وازگونی تانکر حامل سوخت در محور مهاباد- ارومیه موجب آتش گرفتن دو تانکر شد و در این حادثه یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت. به گزارش سرویس حوادث،سرویس پایگاه خبری بالویز“رحمن احمدی” در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:در حادثه واژگونی و آتش گرفتن تانکر […]

2 تانکر حامل سوخت در محور مهاباد- ارومیه در آتش سوختند
مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،گفت:وازگونی تانکر حامل سوخت در محور مهاباد- ارومیه موجب آتش گرفتن دو تانکر شد و در این حادثه یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش سرویس حوادث،سرویس پایگاه خبری بالویز“رحمن احمدی” در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار داشت:در حادثه واژگونی و آتش گرفتن تانکر حامل سوخت در نزدیکی سد حسنلو نقده، بر حسب دستور سرپرست شهرداری مهاباد نیرو‌های امدادی سریعا برای کمک رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

“احمدی “افزود: در این حادثه تانکر دوم نیز که برای انتقال سوخت از تانکر آتش گرفته اقدام کرده بود به علت داغ بودن تانکر اول  آتش به تانکر دوم نیز سرایت کرد و باعث سوختگی چند نفر شد.

او با اشاره به اینکه مهار حریق ۲ ساعت طول کشید، افزود: در این حادثه دو ماشین سنگین و هشت آتش نشان مهابادی برای کمک به آتش نشانی نقده حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یک راننده فوت کرده و دو تانکر حمل سوخت دچار خسارات زیادی شدند.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۸-۰۸:۰۶:۰۶/ی