مدرسه ۱۰کلاسه روستای اگریقاش مهابادباحضورمعاون وزیرافتتاح شد

مهاباد/بالویز/مدرسه ۱۰ کلاسه روستای اگریقاش مهاباد با حضور معاون وزیر آموزش و پروش روز پنج شنبه افتتاح شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،مدیر آموزش و پرورش مهاباد در آیین بهره برداری،اظهار داشت: مدرسه این روستا با مشارکت بخش دولتی و خیران با زیر بنای ۵۶۳ متر مربع احداث شده است. “کامبیز شاوله” افزود:هزینه انجام […]

مدرسه 10کلاسه روستای اگریقاش مهابادباحضورمعاون وزیرافتتاح شد

مهاباد/بالویز/مدرسه ۱۰ کلاسه روستای اگریقاش مهاباد با حضور معاون وزیر آموزش و پروش روز پنج شنبه افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،مدیر آموزش و پرورش مهاباد در آیین بهره برداری،اظهار داشت: مدرسه این روستا با مشارکت بخش دولتی و خیران با زیر بنای ۵۶۳ متر مربع احداث شده است.

“کامبیز شاوله” افزود:هزینه انجام شده برای احداث این مدرسه ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده که سهم بخش دولتی ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و ۳ میلیارد ریال دیگر توسط اهالی و خیرین هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به افزایش سرانه آموزش در این شهرستان،عنوان کرد:در طی چهار سال گذشته ۳۷۱ کلاس درس با میانگین ماهانه ۷.۷ باب کلاس در این شهرستان استانداردسازی شده است.

“حمداله رخشانی‌مهر” معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه سفر ۲ روزه خود به آذربایجان‌غربی به مهاباد سفر کرده است.

شهرستان مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۶-۱۳:۲۵:۲۵/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)