کشف لوازم یدکی خودروهای سنگین در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل کالای قاچاق لوازم یدکی و دستگیری یک نفر در ایستگاه بازرسی دارلک، خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:در راستای حمایت از کالای ایرانی و مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی دارلک شهرستان مهاباد، حین کنترل خودرو‌های […]

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل کالای قاچاق لوازم یدکی و دستگیری یک نفر در ایستگاه بازرسی دارلک، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:در راستای حمایت از کالای ایرانی و مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی دارلک شهرستان مهاباد، حین کنترل خودرو‌های عبوری یه یک دستگاه وانت پیکان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

“سرهنگ توحیدی” افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۶۷ قطعه لوازم یدکی خودرو‌های سنگین شامل: ۱۶ عدد بغل سینه، ۱۲ عدد شاتون، ۲ عدد گله گاردان و ۳۶ عدد انگشتی سر سوپاپ فاقد مجوز را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه یک مهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه توسط افراد فرصت طلب با قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۵-۰۸:۰۹:۳۳/پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)