ورزشکار پیرانشهری مسافت پیرانشهر – مهاباد را به احترام استاد محمد ماملی دوید

مهاباد/بالویز/ورزشکار پیرانشهری به منظور محکوم کردن تعرض به آرامگاه “استاد محمد ماملی” مسافت ۸۹ کیلومتری پیرانشهر تا مهاباد را دوید. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“دونده مارتن پیرانشهری “هیمن شیخه” به احترام آرامگاه استاد آواز “محمد ماملی “راهی مهاباد شد.  این دونده مسافت ۸۹ کیلومتر را از میدان هیمن شهر پیرانشهر تا میدان هژار مهاباد، […]

مهاباد/بالویز/ورزشکار پیرانشهری به منظور محکوم کردن تعرض به آرامگاه “استاد محمد ماملی” مسافت ۸۹ کیلومتری پیرانشهر تا مهاباد را دوید.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“دونده مارتن پیرانشهری “هیمن شیخه” به احترام آرامگاه استاد آواز “محمد ماملی “راهی مهاباد شد.

 این دونده مسافت ۸۹ کیلومتر را از میدان هیمن شهر پیرانشهر تا میدان هژار مهاباد، طی کرد و پس از رسیدن به این شهرستانپس از استقبال خانواده محمد ماملی راهی آرامگاه این استاد فلکور موسیقی شد.

این ورزشکار با حضور و همراهی هواداران و بستگان “محمد ماملی”در آرامگاه وی حاضر و پس از ادای احترام ، از طرف خانواده استاد آواز از این ورزشکار تقدیر شد.

جمعه گذشته، فرد یا افرادی نامشخص به آرامگاه خواننده و هنرمند پرآوازه کورد، استاد محمد ماملی با رنگی کردن آرامگاه این خواننده تعرض کردند که این اقدام  موجب واکنش‌های بسیاری را در میان اهالی از شهروندان و هنردوستان شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،محمد ماملی در سال ۱۳۰۴در شهرستان مهاباد از مادر زاده شد او دراواخر سال ۱۳۷۲ خورشیدی محمد ماملی به بیماری فراموشی (آلزایمر) مبتلا و در بهمن ماه سال ۱۳۷۷ درگذشت.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۴/-۱۳:۰۵:۱۷/چ