شمار فوتی های کرونا در مهاباد به بیش از ۳۰۰ نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹،آمار فوتی های این بیماری در شهرستان مهاباد به ۳۰۶ نفر رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقا زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند که با احتساب این فوتی‌ها تعداد […]

شمار فوتی های کرونا در مهاباد به بیش از 300 نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹،آمار فوتی های این بیماری در شهرستان مهاباد به ۳۰۶ نفر رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقا زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند که با احتساب این فوتی‌ها تعداد قربانیان در استان به ۳ هزار و ۳۹۵ نفر ‏رسیده است‎.

“جوادآقازاده”افزود:برابر آخرین آمار ،از مجموع ۴۱۶نفر بستری کرونا ویروس در استان،۲۱۸نفر مشکوک و ۲۵۵ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عنوان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۶۴ نفر است که از این تعداد، ۳۳ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند‎.

آقازاده تصریح کرد: با وجود تداوم روند کاهشی ابتلا و ‏فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی، همچنان شاهد بی‌توجهی عده زیادی در این خصوص ‏هستیم که می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود‎.

وی از هم استانی ها در خواست کرد: که به توصیه های بهداشتی و همچنین عدم حضور در مجالس عروسی و عزا،فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند تا به همکاری و همیاری یکدیگر کرونا را شکت دهیم .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۱-۰۸:۱۱:۳۸/ی