بیشترین مأموریت‌های اورژانسی کرمانشاه مربوط به بیماران تنفسی و قلبی است

مهاباد/بالویز/رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بیشترین مأموریت‌های اورژانسی کرمانشاه مربوط به بیماران تنفسی و قلبی بوده است. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رفیعی”اظهار داشت:باتوجه به برودت هوا شهروندان خطر مسمومیت با گاز را جدی بگیرند. “رفیعی”افزود:کاهش دما و عدم استفاده ایمن و صحیح از وسایل گرمایشی به ویژه بخاری […]

بیشترین مأموریت‌های اورژانسی کرمانشاه مربوط به بیماران تنفسی و قلبی است

مهاباد/بالویز/رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بیشترین مأموریت‌های اورژانسی کرمانشاه مربوط به بیماران تنفسی و قلبی بوده است.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رفیعی”اظهار داشت:باتوجه به برودت هوا شهروندان خطر مسمومیت با گاز را جدی بگیرند.

“رفیعی”افزود:کاهش دما و عدم استفاده ایمن و صحیح از وسایل گرمایشی به ویژه بخاری و آبگرمکن‌های موجود در حمام موجب افزایش احتمال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و دی اکسید کربن می‌شود.

وی عنوان کرد: اطمینان از بسته نبودن راه دودکش و آبی سوختن شعله‌ی وسایل گرمایشی بسیار حائز اهمیت بوده که در صورت بی توجهی می‌تواند جان اعضای خانواده را به خطر بیندازد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام ۴۵ هزار و ۳۹۵ مأموریت طی ۹ ماهه ابتدای سال ۹۹  بیان کرد: از این تعداد بیش از ۳۷ هزار مأموریت شهری شامل حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی بوده است.

رفیعی با بیان اینکه مأموریت‌های مربوط به موارد ترافیکی و تصادفی بیش از شش هزار مورد و مأموریت‌های غیر ترافیکی ۳۰ هزار و ۹۳۵ مورد بوده است ادامه داد: هشت هزار و ۳۷۷ مأموریت جاده‌ای در استان کرمانشاه انجام شده است.

او بیان کرد: از میان مأموریت‌های جاده‌ای سه هزار و ۲۲۴ مورد ترافیکی و تصادف و پنج هزار و ۱۲۹ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رفیعی با اشاره به مأموریت‌های اورژانسی انجام شده گفت: بیشترین مأموریت‌های اورژانسی مربوط به موارد تنفسی و قلبی بوده که رعایت نکات ایمنی در این زمینه بسیار ضروری است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۸-۱۵:۵۸/پ