حدود ۸۰ درصد از دانش آموزان مهابادی به سامانه شاد متصل هستند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد،گفت:از کل دانش آموزان این شهرستان ۸۰ درصد از دانش آموزان مهابادی به سامانه شاد متصل هستند . به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کامبیز شاوله”با اعلام این خبر اظهار داشت:با پیگیری های انجام شده قرار است مشکلات ۲۰ درصد دانش آموزان باقی مانده جهت استفاده از این سیستم آموزشی برطرف […]

حدود 80 درصد از دانش آموزان مهابادی به سامانه شاد متصل هستند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد،گفت:از کل دانش آموزان این شهرستان ۸۰ درصد از دانش آموزان مهابادی به سامانه شاد متصل هستند .

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کامبیز شاوله”با اعلام این خبر اظهار داشت:با پیگیری های انجام شده قرار است مشکلات ۲۰ درصد دانش آموزان باقی مانده جهت استفاده از این سیستم آموزشی برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد افزود:با توجه به اهمیت موضوع ، و برخورداری دانش آموزان روستاها از اینترنت،طی تلاش های بسیار در حوزه ارتباط ،هم اکنون روستاهایی که دارای حداقل دانش آموز می باشند از اینترنت برخوردار هستند.

“شاوله”با اشاره به اینکه ۳۵ هزار دانش آموز مهابادی به سامانه شاد متصل هستند،تصریح کرد: برای دانش آموزانی که دسترسی به اپلیکشن شاد ندارند ،بسته های آموزشی،شبکه تلویزیونی و آموزش حضوری پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد،عنوان کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزی  شاد ، فرصتی برای گسترش آموزش‌های مجازی و مدرسه مجازی در آموزش و پرورش است، زیرا درآن معلمان می‌توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجاد شده است از طریق سامانه سناد در اختیار دانش آموزان قراردهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۸-۸:۲۰/پ