ناوگان حمل و نقل صادرات بخش کشاورزی باید تقویت شود

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،گفت:کمبود ناوگان حمل ونقل صادرات بخش کشاورزی موجب مشکلات در این بخش می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده”با اعلام این خبر اظهار داشت:تامین زیرساخت‌های لجستیک به ویژه حمل و نقل،برای حفظ کیفیت و سرعت بازار رسانی تولیدات این بخش بسیار ضروری است، نماینده مردم […]

ناوگان حمل و نقل صادرات بخش کشاورزی باید تقویت شود

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،گفت:کمبود ناوگان حمل ونقل صادرات بخش کشاورزی موجب مشکلات در این بخش می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده”با اعلام این خبر اظهار داشت:تامین زیرساخت‌های لجستیک به ویژه حمل و نقل،برای حفظ کیفیت و سرعت بازار رسانی تولیدات این بخش بسیار ضروری است،

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل ضعف ناوگان حمل و نقل، صادرات محصولات فسادپذیر بخش کشاورزی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می شودافزود:ناوگان حمل و نقل صادرات بخش کشاورزی باید تقویت شود.

“جلال محمود زاده” با بیان اینکه اجرای طرح شبکه آبیاری روستای دوستعلی از توابع مهاباد که از سال ۱۳۹۱  عمليات احداث آن با اعتبار بیش از ۱۰۰میلیارد ریال از پساب تصفيه خانه فاضلاب مهاباد اجرایی شده،تصریح کرد:عملیات اجرایی این پروژه توسط ستاد احیای دریاچه ارومیه متوقف شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت اعتباری آبرسانی تحت فشار دشت شهر ویران این شهرستان شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۶-:۱۱:۴۵/س