بیش از پنج هزار نفر در شهرستان بوکان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون،۵ هزار و ۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد عباسی” افزود: از مجموع افرادی که کرونای آنها مثبت اعلام شده است سه هزار و ۷۳۱ نفر به صورت سرپایی مداوا و درمنزل قرنطینه و یکهزار […]

بیش از پنج هزار نفر در شهرستان بوکان به بیماری کووید 19 مبتلا شدند

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون،۵ هزار و ۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد عباسی” افزود: از مجموع افرادی که کرونای آنها مثبت اعلام شده است سه هزار و ۷۳۱ نفر به صورت سرپایی مداوا و درمنزل قرنطینه و یکهزار ۲۷۴ نفر در بیمارستان و در بخشهای کرونا و بخش ویژه بستری شدند.

“عباسی” با بیان اینکه تاکنون ۳۶۰ نفر در این شهرستان مشکوک به بیماری کرونا فوت کرده اند،گفت: از مجموع افراد فوت شده مشکوک به کرونا، نتیجه آزمایش ۲۲۵ نفر مثبت و ۱۳۵ فوتی دیگرمنفی اعلام شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان، از تدوین حدود ۴۵۰ نامه کتبی برای اعلام اسامی کارکنان کرونا مثبت اداره ها و ارگانها به فرمانداری خبر داد و افزود: این افراد به اداره یا ارگان مربوطه جهت انجام قرنطینه وصدور مرخصی استعلاجی و یادآوری راههای پیشگیری معرفی شدند.

عباسی اضافه کرد:به دو هزار و ۷۰۰ نفر از گروههای آسیب پذیر در مورد پیشگیری از کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک آموزش حضوری و فردی داده شدند.

به گزارش سایت خبری بالویز،شهرستان بوکان یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است،

 طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهرستان بوکان وضعیت نارنجی اعلام گردید.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۲-۱۵:۵۰/چ