روزانه بیش از یک هزار کپسول اکسیژن در استان کردستان تولید می شود

  مهاباد/بالویز/رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک هزار و ۱۰۰ کپسول اکسیژن در چهار واحد تولیدی استان تولید می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز” محمد دره وزمی”در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدکپسول اکسیژن استان که در سالن جلسات سازمان صنعت،معدن و تجارت تشکیل شد،اظهار داشت:در حال حاضر پنج واحد تولید […]

 

مهاباد/بالویز/رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک هزار و ۱۰۰ کپسول اکسیژن در چهار واحد تولیدی استان تولید می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز” محمد دره وزمی”در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدکپسول اکسیژن استان که در سالن جلسات سازمان صنعت،معدن و تجارت تشکیل شد،اظهار داشت:در حال حاضر پنج واحد تولید اکسیژن در استان وجود دارد که از این تعداد چهار واحد فعال و یک واحد هم غیرفعال است.

وی با اعلام اینکه تولید روزانه این واحدها را یک هزار و ۱۰۰ کپسول اضافه کرد: مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گیرد و اگر امکان افزایش ظرفیت آنها وجود دارد اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: دو واحد تولید اکسیژن در قروه و سقز اعلام آمادگی کردند در صورت دریافت تسهیلات ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

“دره‌وزمی” با بیان اینکه از محل بندالف تبصره ۱۸ تسهیلات مورد نیاز این واحدها را در کمترین زمان ممکن تامین می‌کنیم، گفت:با این اقدام واحد قروه تولید خود را از ۱۵ هزار کپسول اکسیژن در ماه به ۳۰ هزار دستگاه افزایش می دهد.

“دره وزمی” با اشاره به اینکه واحدتولید واقع در شهرستان سقز هم در حال حاضر روزانه  ۲۵۰ کپسول اکسیژن تولید می کند، یادآور شد: این واحد هم توانایی ارتقای تولید خود به  ۷۰۰ کپسول در روز را دارد.

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز/۹۹/۰۸/۲۶-۱۵:۳۰/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)