کانون خبرنگاران و فعالین رسانه ای در شهرستان مرزی سردشت تشکیل شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت از تشکیل کانون خبرنگاران و فعالین رسانه ای در این شهر مرزی خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“حسن زاده”با اعلام این خبر گفت:با توجه به گسترش حوزه فعالیت رسانه و کانال های مجازی در شهرستان سردشت  و نیز حمایت از فعالان رسانه و […]

کانون خبرنگاران و فعالین رسانه ای در شهرستان مرزی سردشت تشکیل شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت از تشکیل کانون خبرنگاران و فعالین رسانه ای در این شهر مرزی خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“حسن زاده”با اعلام این خبر گفت:با توجه به گسترش حوزه فعالیت رسانه و کانال های مجازی در شهرستان سردشت  و نیز حمایت از فعالان رسانه و خبرنگاران، خوشبختانه کانون انجمن خبرنگاران شهرستان سردشت پس از سیر مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم،روز (یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۹) تشکیل و پس از انتخابات و رأی گیری در بین اعضای این کانون،اعضای هیأت مدیره و بازرسان آن نیز مشخص گردید.

حسن زاده “اظهار داشت:شهرستان سردشت اولین شهر در جنوب استان آذربایجان غربی است که جهت تشکیل کانون اقدام کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت خاطر نشان کرد:هدف اصلی از تشکیل کانون انجمن خبرنگاران ارتقای دانش فعالان حوزه رسانه،حمایت از اعضای کانون و فعالان رسانه و نیز همکاری هرچه بیشتر این عزیزان با یکدیگر در راستای آگاهی بخشی به جامعه از طریق رسانه های مجازی، می‌باشد.

 اعصای هیات مدیره  کانون صلاح آهی رییس کانون و رحمان مصطفی پور و احسان رشی نایب رییس و روژان کاکه پور منشی و محمد رسول پور و شهرام شفاف  بعنوان بازرسان انتخاب گردیدند.

شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۰-۱۱:۳۰/س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)