دور کاری و حضور ۵۰ درصد کارکنان در سقز به مدت یک هفته تصویب شد

مهاباد/بالویز/فرماندار سقز گفت:در راستای کاهش رفت و آمد و سلامت شهروندان و تصمیم ستاد کرونا ،دور کاری و حضور ۵۰ درصد کارکنان در سقز تصویب شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کریمیان”اظهار داشت:بنا به  تصمیم ستاد کرونا در استان، در راستای کاهش رفت و آمد و شیوع کرونا، دور کاری و کار با ظرفیت ۵۰ […]

دور کاری و حضور ۵۰ درصد کارکنان در سقز به مدت یک هفته تصویب شد

مهاباد/بالویز/فرماندار سقز گفت:در راستای کاهش رفت و آمد و سلامت شهروندان و تصمیم ستاد کرونا ،دور کاری و حضور ۵۰ درصد کارکنان در سقز تصویب شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کریمیان”اظهار داشت:بنا به  تصمیم ستاد کرونا در استان، در راستای کاهش رفت و آمد و شیوع کرونا، دور کاری و کار با ظرفیت ۵۰ درصد کارکنان ادارات و ارگانهای شهرستان سقز به مدت یک هفته تصویب شد.

فرماندار سقز اعلام کرد: این تصمیم شامل تمام ادارات و بانکها غیر از ادارات خدمات رسان، درمانی و پزشکی خواهد شد.

“کریمیان” تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان، ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب‌ رجوع، به‌ویژه «خدمات ضروری» وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی یادآور شد: سایر تصمیمات لازم و ضروری با توجه به وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا، اتخاذ و اعلام خواهد شد.

بنا به گزارش پایگاه خبری بالویز،اپیدیمی بیماری کرونا در اکثریت شهرهای ایران موجب افزایش مبتلایان به این بیماری شده است .

در این راستا ستاد مبارزه با این بیماری در شهرها بنا به تصمیمات اتخاذ شده ، برای کاهش مبتلایان اقدام به محدودیت های کرونایی و همچنین دوری کاری کارکنان کرده است.

شهرستان سقز یکی از شهرهای استان کردستان است که با مرکز استان نزدیک به ۲۰۰کیلومتر فاصله دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۹-۱۳:۵۰/ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)