مسئولین شهرستان مهاباد در پیامی هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص)را تبریک گفتند

مهاباد/بالویز/فرماندار ویژه مهاباد،نماینده مردم فهیم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان در پیامی میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت را تبریک گفتند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه شهرستان مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،در پیامي هفته وحدت و […]

مسئولین شهرستان مهاباد در پیامی هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص)را تبریک گفتند

مهاباد/بالویز/فرماندار ویژه مهاباد،نماینده مردم فهیم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان در پیامی میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه شهرستان مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،در پیامي هفته وحدت و ميلاد مبارك نبي مكرم اسلام (ص) را تبريك گفتند.

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا ، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم (ص) حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بی‌تردید نماد، پیام صلح،دوستی برای پیروان راستین،حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است ، تجلی وحدت امت اسلام و اتحاد در برابر کفر و استکبارجهانی است. در این هفته روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده ، جاری و ساری می شود.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه ها و خودخواهی ها و موجب صفای قلوب است.

اینجانبان سالروز میلاد پیامبر نور و رحمت ، حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام‌ جعفر صادق  (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بە ویژه مردم مومن و متدین شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض می نمایيم.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸/-۰۰:۲۰/پ