فرمانداران مهاباد،پیرانشهر و ماکو بر اجرای کامل محدودیت های گروه ۲ نظارت جدی داشته باشند

مهاباد/بالویز/معاون استاندار آذربایجان غربی در خصوص محدودیت های کرونایی گفت: فرمانداران مهاباد،پیرانشهر و ماکو بر اجرای کامل محدودیت های گروه ۲ نظارت جدی داشته باشند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت با بیماری کرونا در خصوص اعمال محدودیت های […]

فرمانداران مهاباد،پیرانشهر و ماکو بر اجرای کامل محدودیت های گروه ۲ نظارت جدی داشته باشند

مهاباد/بالویز/معاون استاندار آذربایجان غربی در خصوص محدودیت های کرونایی گفت: فرمانداران مهاباد،پیرانشهر و ماکو بر اجرای کامل محدودیت های گروه ۲ نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت با بیماری کرونا در خصوص اعمال محدودیت های گروه ۲ در سه شهرستان ماکو، مهاباد و پیرانشهر اظهار داشت: فرمانداران موظف هستند با استفاده از تمام ظرفیت های موجود بر روند اجرای کامل محدودیت ها نظارت جدی داشته باشند.

” علی مصطفوی” افزود: این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار از روز دوشنبه پنجم آبان ماه به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

وی گروه شغلی دو را شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاههای مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل دانست.

با توجه به افزایش مبتلایان کرونا ویروس در استان،نیاز است در راستای پیشگیری و مبارزه با این بیماری شهروندان استان همکاری لازمه را با کادر درمان داشته باشند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸-۱۰:۲۵/پ